15 Şubat 2012 Çarşamba

Taklitçisin kızım sen!

Dün gece blogumla oyalandığımdan geç yatmıştım geç dediğim de 11 uykusuna düşkün biriyim saat 9 oluca ev içinde''canım sıkılıyo yaeee''diye dolanmaya başlarsam, kitaplığı düzenlemeye başlarsam bu benim uykumun geldiğinin bir belirtisidir ama öyle sabahları geç kalan ''5 dakka daha uyuyumm yaa nolursuuun''diyenlerden değilim alarmımı bile ertelediğimi hatırlamıyorum gerçekten hiç ertelemedim alarmın çalmasıyla yatağımdan fırlarım ben geç kalıcam diye panik yaparım yarım saat öncesinden hazırlanırım ama yinede her kadın gibi benimde son ana kadar bıraktığım işler oluyor biraz mıymıylandım bu sabah kalkarken sonra ''aa çok ayıp a-sosyal yapma böyle dün gece yatsaydın erkenden böyle olmayacaktı''dedim kendime .Okula gittim işte daha sonra okuldaki en iyi 2 arkadaşımdan biri geldi biz ona ''TAKLİTÇİ''diyelim çünkü herkesi taklit etmeye bayılıyor özellikle de benim hareketlerimi,görüşlerimi vs. Ben ve benim gibi taklit edilenler de sinirleniyor haliyle ama sinirlenilmeyecek gibi değil misal bugün aramızda geçen bi konuşmayı yazıyım
Taklitçi:Çığlık(buna öyle diyelim)kahkül kestir bence sen
Ben:Yok ya bence böyle gayet iyi kestirme
Çığlık:Aynen ya emo gibi herkes kahkül kestiriyor zaten
Taklitçi:Bence de kestirme yakışmaz hem
Ulan gerizekalı ulan mal 5 dakika önce kestir diyen sen değil miydin eşşoleşşek al kafasını vur vur vuuur duvara diyor içimdeki şeytan manyak ya .Bide babası dün ona bi şapka almış teneffüslerde sınıftayız mesela çıkarmadı kafasından bende dalga geçmeye başladım tabii''Puhahah kapalı alanda şapka takacak kadar süperzekalı olan Taklitçi''falan diye.Sonra Teyip(bunada böyle diyelim) ''ahhaha evet çok haklı a-sosyal''falan dedi bizde dalga geçtik işte böyle bozuldu ama baya bi bozuldu öğlen tenefüsünde kantine gidicektim Topuz(en iyi arkadaşlarımdan)'u çağırdım hadi gel kantine gidelim diye Topuz da gelmek istemedi Taklitçi hemen atladı''beeen geliriiğğmm''diye bende fırsat bu fırsat a-sosyal bi laf et te şuna morali bozulsun dedim kafasındada o şapka var hala ''ıyyhhk o şapkayla yanımda dolanma mümkünse''dedim Topuz'u alıp gittim biz kantinden dönerken o da ŞAPKASIZ kantine gidiyordu muahha kötülük!Bizde resim atölyesine erkenden gittik Topuz'la Taklitçi'nin bu sinir bozucu tavırlarından falan bahsettik içimizi döktük resmen .Sanırım ben çikolata bağımlısıyım ama artık diyet yapmaya karar verdiğimden bugün ÇİKOLATA YEMEDİM.Belki bu sizin için çok normal bişey ama ben bigün çikolata yemesem arkadaşlarım gelip iyi misin diye soruyor o kadar yani yalnız diyet yapıyorum dedim de az önce kokoreçleri mideye indirdim Pucca'nın bir yarışması vardı sevgilinizin sizi aldattığını öğrendiğinde ne yaparsınız diye bende bişeyler yazıp göndermiştim onu bekliyorum sabırsızlıkla aslında şarkı da indirmem gerek Mp 3'ümdeki hiç dinlemediğim şarkıları silmem gerek Mp 3'üm de kafayı yedi zaten kulaklığımın tek tarafı bozuldu ve ben kulaklık almaya üşeniyorum bide açıp kapama düğmesi yamulmuş delirdim bugün açana kadar, yarın da dersanedeki matematik ödevlerimi bitirmeye çalışacağım inşallah bitirebilirim o kadar çok var ki anlatamam, aslında 15 tatil ödevleriydi ama ben çok güzel geçirdiğim 15 tatilimi maf etmemek için yapmadım daha doğrusu sosyali ve türkçeyi yaptım sosyal ve türkçeyi çalışmadan da yapabiliyorum ama diğerlerini ancak çalışmam lazım ona da üşeniyorum öyle gecelere kadar çalışamıyorum bıkıyorum dikkatim dağılıyor bi süre sonra, yarın Duyguların Rengi kitabına başlayacağım hatta filmide mi varmış çıkacak mıymış neymiş öyle bişeymiş ama bak aklıma Taklitçi geldikçe ben çıldırıyorum off bak yine sinirlendim odamı da toplamam lazım dağınık bi insanım ama dağınıklığı sevmiyorum mesela ders çalışmam içinde bazı şeyleri yerine getirmem lazım örneğin etraf toplu olmalı,yüzümü temiz hissetmeliyim evet aynen öyle sıkılıyorum bunalıyorum böyle yağlı olunca suratım o yüzden sabunla mutlaka yıkarım ders çalışmadan önce bide belki çok saçma gelicek ama mutlaka çoraplarımı çıkarmam lazım rahat edemiyorum bunalıyorum bide benim bi huyum var böyle yeni yıkanmış çoraplar olur ya hatır hatır huylanıyorum ben öyle giyerken ellerim bi kötü oluyo hemen ellerimi yıkama ihtiyacı duyuyorum mesela muz görmeye de dayanamıyorum ağzıma muz sürmem yanımda biri muz yediğinde kokusundan bile tiksiniyorum ve bugün sıra arkadaşım Ses(sesi güzeldir böyle diyelim ona)muz yedi ya resmen iğrendim kızdan 40 dakika boyunca resmen koku gitmedi sıradan kusacağım sandım bi an kötü oldum bazı takıntılarım var mesela yemekee çok ayırırım ama onu başka zaman yazarım bak yine aklıma geldi bizim mal Taklitçi yemin ederim çıldırıcam ya ama bidaha böyle bişey yaparsa alıp karşıma konuşucam hatta aynada denemesini bile yaptım evet bi başka takıntım da bu mesela birisine önemli bişey diyceksem mutlaka aynada çalışırım Bide bu taklitçiliğe katlanamıyorum zaten örneğin benim kafa yorup yazdığım tweeti bi kız çalmıştı bende hemen mesaj attım kıza böyle böyle diye oda mırın kırın etti en sonunda ben abartınca tamam ben çıkıyorum yazıp kaçtı
İNSANLARIN BAŞLARI SIKIŞINCA KAÇACAK DELİK ARAMALARI NE KOMİK!
ayrıca
İNSANLARIN BİR GÖRÜŞLERİ OLMADIĞINDAN BAŞKALARINI TAKLİT ETMELERİ NE KADAR ZAVALLICA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder